Number of the records: 1
Digitální média jako nová forma in-store marketingu
SYS 0075717 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019093101.9 100 $a 20080603a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Digitální média jako nová forma in-store marketingu $f Daniela Kroflánová 330 $a Digitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0148150 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009383 $a Krofiánová $b Daniela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080603 $g AACR2
Number of the records: 1