Number of the records: 1
Digitální média jako nová forma in-store marketingu
Title Digitální média jako nová forma in-store marketingu Author info Daniela Kroflánová Author Krofiánová Daniela Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * reklama * komunikácia marketingová * komunikácia masová * informácie * spotrebitelia * digitalizácia Annotation Digitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1