Number of the records: 1
Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl
Title Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl Translation Product as a tool of university marketing mix Author info Jana Jurková Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 122-131. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords marketing mix * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné Annotation Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01174-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1