Number of the records: 1  

Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu

  1. Title Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu
    Author infoMartin Čihovský
    Author Čihovský Martin
    Source document Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing globálny * stratégia marketingová * marketing strategický * marketing mix * Európa
    AnnotationPodstata a obsah európskeho marketingu ako súčasti globálneho marketingu, ktorý uplatňujú svetové spoločnosti na globálnych trhoch. Trh EÚ ako súčasť globálneho trhu. Globálny marketing a euromerketing. Európsky spotrebiteľ. Marketingové stratégie pre európsky trh.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.