Number of the records: 1  

Nástroje marketingovej komunikácie

  1. Title Nástroje marketingovej komunikácie
    Author infoRecenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ]
    Author Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentMarketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 64-67. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * komunikácia * nástroje marketingové * persuázia
    AnnotationPersuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00232-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.