Number of the records: 1  

Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry

  1. Title Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry
    Author infoMartina Belejová
    Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentRozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 125-127. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0294-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords firmy * kultúra podniková * etika manažérska * definície
    AnnotationDefinovanie manažérskej etiky a firemnej kultúry. Vplyv firemnej kultúry na výsledky firmy. Úloha etiky pri formovaní firemnej kultúry.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00295-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.