Number of the records: 1
"Technikálie" v reklamě
Title "Technikálie" v reklamě Author info Petr Kůta Author Kůta Petr Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011), s. 50-51. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * propagácia * marketing * legislatíva Annotation Niektoré technicko-formálne obmedzenia, ktoré je potrebné dodržať v prípade reklamy na určité výrobky. Reklama na tabakové výrobky s uvedením varovania, že sú škodlivé pre zdravie. Povinné informácie, ktoré musí obsahovať reklama na spotrebiteľský úver. Povinné texty v reklamách na potraviny. Potravinové doplnky. Reklama na liečivé prípravky. Obmedzenia v reklame na automobily. Čistiace prostriedky s varovaním. Vonkajšia reklama. Formálnosť v direct marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1