Number of the records: 1
Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru
Title Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru Parallel title Ethnocentrism of Slovak consumers when purchasing selected goods Author info Jozef Gajdoš Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 73-78 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * nákup * Slovensko * kultúra * správanie spotrebiteľa * zelenina * ovocie * dotazníky Annotation Hodnotenie etnocentrizmu mladých slovenských spotrebiteľov pri nákupe ovocia a zeleniny. Východiskom sú spotrebiteľské správanie, nákupný proces a modifikovaná metóda CETSCALE. Výsledky uskutočneného prieskumu sú porovnávané s výsledkami iných prieskumov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01380-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 502.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1