Number of the records: 1  

Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru

  1. Title Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru
    Parallel titleEthnocentrism of Slovak consumers when purchasing selected goods
    Author infoJozef Gajdoš
    Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 73-78 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * nákup * Slovensko * kultúra * správanie spotrebiteľa * zelenina * ovocie * dotazníky
    AnnotationHodnotenie etnocentrizmu mladých slovenských spotrebiteľov pri nákupe ovocia a zeleniny. Východiskom sú spotrebiteľské správanie, nákupný proces a modifikovaná metóda CETSCALE. Výsledky uskutočneného prieskumu sú porovnávané s výsledkami iných prieskumov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01380-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF502.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.