Number of the records: 1
Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
Title Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí Author info Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková, recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň Another authors Pavliková Marta (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Matulčíková Marta (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Kriváň Andrej (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [75 s., 7 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords euromarketing * Európska únia * politika medzinárodná * spotrebitelia Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 2, currently available 1, at library only 1 References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ARTICLES Call number 889202, 889203 No. of Archival Copy E15 01486-001, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB from the EU IP address after logging in Call number Location Sublocation Info 889202 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 889203 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1