Number of the records: 1
Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí
Title Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí Parallel title Cause related marketing – contribution to sustainable development in a global environment Author info Zdenka Musová, Zuzana Huliaková Author Musová Zdenka Co-authors Huliaková Zuzana Source document Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy : zborník príspevkov z [9. ročníka] medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 27. október 2015. S. 1-6 [CD-ROM]. - Banská Bystrica : Belianum, 2015 / Orviská Marta ; Krištofík Peter ; Pisár Peter ; Nemec Juraj ; Uramová Mária ; Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-557-1054-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * marketing sociálny * charita * altruizmus * nástroje marketingové * skupiny cieľové * umiestňovanie produktov Annotation Skúmanie dobročinného marketingu v teoretickej aj praktickej rovine ako inovatívneho spôsobu zodpovedného marketingového správania podnikov. V záujme každého podniku v prípade realizácie dobročinného marketingu by malo byť, aby spotrebitelia mali čo najpozitívnejší vzťah k podporovanému produktu, značke, či samotnému podniku a partnerskej neziskovej organizácii. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 504.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1