Number of the records: 1
From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe
Title From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe Translation Od zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM Author info Pavel Bachmann, Kateřina Kantorová Author Bachmann Pavel Co-authors Kantorová Kateřina Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 29-41. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * politika sociálna podniková * médiá sociálne * know-how * Česko Annotation Virtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 36
article
Number of the records: 1