Number of the records: 1  

Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom

  1. Title Online marketing: Smarketing - prepojenie predaja s marketingom
    Author infoMartina Drahošová, Peter Balco
    Author Drahošová Martina
    Co-authors Balco Peter
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 12 (2016), s. 44-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing elektronický * predaj * komunikácia * zákazníci * tímy pracovné
    AnnotationProces spájania a sústreďovania predajného a marketingového tímu v rámci podniku so zameraním na zvyšovanie výnosov. Niekoľko rád, ako je možné spojiť dva, niekedy antagonistické tímy. Smarketing best practices (Smarketing - najlepšie skúsenosti). Päť krokov k integrácii Smarketingu v spoločnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.