Number of the records: 1
Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics
Title Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics Translation Úvod do marketingových metrík a charakteristika vybraných metrík online marketingu Author info Vladimír Hojdik Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document DOKBAT 2017 : conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic]. Pp. 144-151 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2017 / Hýblová Monika ; DOKBAT 2017 Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers. ISBN 978-80-7454-654-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords podnik * marketing elektronický * komunikácia elektronická * reklama * efektívnosť Annotation Vysvetlenie konceptu marketingových metrík a charakteristika niektorých fundamentálnych metrík. Kvantifikácia efektívnosti internetovej reklamy a komunikácie podniku prostredníctvom týchto metrík. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00284-005, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 374.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1