Number of the records: 1
Design thinking ako fenomén 21. storočia
Title Design thinking ako fenomén 21. storočia Parallel title Design Thinking As a Phenomenon of the 21st Century Author info Dávid Hudák, Ivana Martičeková, Martin Novysedlák Author Hudák Dávid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Martičeková Ivana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 133-138 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords dizajn * dizajnéri * podnikanie * manažment * obchod Annotation Popis fenoménu design thinking ako spôsobu, akým rozmýšľajú dizajnéri a aké nástroje a metódy používajú pri svojej práci. Pohľad na vývoj tohto fenoménu v posledných dvoch dekádach. Transformácia dizajnového priemyslu a zmeny v podnikaní. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00921-015, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 387.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1