Number of the records: 1  

Segmentácia zákazníkov ako konkurenčná výhoda

  1. Title Segmentácia zákazníkov ako konkurenčná výhoda : bakalárska práca
    Author infoMária Beňová, školiteľ: Dana Hrušovská
    Author Beňová Mária
    Another authors Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2020. - 48 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number912935

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.