Number of the records: 1
Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle
Title Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle Parallel title What is the Position of the Country's Image in the Concept of the Country of Origin? A Case of Automotive Industry Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 3 (2020), s. 250-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords imidž * pôvod tovaru * automobily * priemysel automobilový Annotation Objasnenie významu imidžu krajiny v efekte krajiny pôvodu v podmienkach automobilového priemyslu. Identifikovanie imidžu vybraných krajín. Miera imidžu kvantifikovaná na základe Country Image Scale (CIS). Zvolené krajiny boli Nemecko, Japonsko a Francúzsko. Silný imidž zvolených krajín vo vnímaní slovenskými respondentmi. Skúmanie hodnotenia automobilov v kontexte zvolených krajín pôvodu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00461-005, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 625.5 KB publicly available article
Number of the records: 1