Number of the records: 1
Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes
Title Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes Translation Návrh nástroja na meranie aspektu správania vedomých a udržateľných spotrebiteľských postojov Author info Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Veronika Kitová Mazalánová Author Kita Pavol Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Kitová Mazalánová Veronika Source document Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 11, no. 2 (2023), pp. 133-146. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435 DOI 10.23762/FSO_VOL11_NO2_6 Note VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland Keywords správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * udržateľnosť * vedy kognitívne * analýza empirická Annotation Článok sa zameriava na spotrebiteľské postoje v kontexte uvedomelého a udržateľného spotrebiteľského správania. Cieľom autorov je vytvoriť nástroj na meranie behaviorálneho aspektu zodpovednosti a udržateľnosti v postojoch spotrebiteľov a skúmať vplyv vybraných faktorov na túto mieru. Empirický výskum sa uskutočnil na vzorke 510 domácností. Spoľahlivosť nového výskumného nástroja bola overená na základe odhadu koeficientov spoľahlivosti – McDonald’s omega a Cronbach’s alpha. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00289-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 310.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1