- Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of Univ…
Number of the records: 1  

Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ

  1. SYS0305590
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250617082542.3
    035
      
    $a 1263357 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241211d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ $f Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková
    301
      
    $a VEGA 1/0623/22
    330
      
    $a Kritické myslenie je jednou z najdôležitejších zručností v terciárnom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne formulovať, hodnotiť a kombinovať informácie. Kritické myslenie ako komplexná a mnohostranná schopnosť zahŕňa rôzne procesy, ako je analýza, hodnotenie, vytváranie, zapamätanie, pochopenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú rozhodujúce pre dosiahnutie akademických cieľov a tiež celoživotného vzdelávania. Tento výskum sa zameriava na úrovne kritického myslenia, ktoré preukázala vzorka 160 študentov vysokých škôl, ktorí vyplnili dotazník kritického myslenia (CThQ). Štúdia potvrdzuje použiteľnosť CThQ pri hodnotení myslenia a poskytuje pochopenie úrovne kritického myslenia medzi vysokoškolskými študentmi, čo demonštruje užitočnosť nástroja v rôznych vzdelávacích prostrediach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305424 $1 010 $a 978-80-88203-40-7 $1 200 1 $a Proceedings of IAC in Budapest 2024 $b elektronický zdroj $e Budapest, Hungary : December 1 - 2, 2024 $f Conference Scientific Committee / Reviewers: Maria Janesova, Helena Kratochvílová ...[et al.] $v Pp. 61-68 $1 210 $a Prague $c Czech Institute of Academic Education $d 2024 $1 215 $a 302 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057820 $a Janesova $b Maria $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0061515 $a Kratochvílová $b Helena $4 675 $1 710 12 $a IAC in Budapest 2024 $b International Academic Conference $e Budapest, Hungary $f 01.-02.12.2024
    541
    1-
    $a Hodnotenie kritického myslenia vo vysokom školstve: analýza univerzitných študentov pomocou dotazníka CThQ
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0090892 $a hodnotenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043908 $a Skorková $b Zuzana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018552 $a Gažová Adamková $b Hana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1969- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241211 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.