Number of the records: 1  

Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov

  1. Title Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov
    Author infoJ. Vavřina, B. Žiačiková
    Author Vavřina J.
    Co-authors Žiačiková B.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords Česko * DMMS, s.r.o. Praha * marketing priamy * marketing * banky dát * zákazníci * prieskum trhu
    AnnotationDatabázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.