Number of the records: 1  

Získávání nových trhů

  1. Title Získávání nových trhů . 5. Jak zpracovat souhrnnou studii
    Author infoAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Author Kachlík Alfons
    Co-authors Kachlíková Hana
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * štúdie * rozbory komplexné * komory obchodné * opatrenia * ceny * riziko podnikateľské * výnosy * náklady * výsledok hospodársky * práca tímová
    AnnotationVyhodnotenie možností a predpokladov získať daný trh, ekonomický rozbor. Štúdia prevoditeľnosti (feasibility study), jej poslanie a zloženie. Postup pri rozbore potenciálneho trhu. Predpoklady pre uplatnenie sa na vybranom trhu. Minimalizácia rizík. Zhrnutie rozborov a ekonomické výpočty. Hľadanie variantných riešení umožňujúcich prevoditeľnosť zámeru, stanovenie cieľa. Využitie tímovej práce pri spracovávaní štúdie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.