Number of the records: 1
Marketingové prostredie firmy
Title Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 7-8 (Júl-august 1999), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1999 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * mikromarketing * makromarketing * podnik * dodávatelia * trh * konkurencia * riadenie podnikové Annotation Marketingové makroprostredie a mikroprostredie. Ekonomické, demografické, politicko-právne, kultúrne, technické a prírodné prvky marketingového makroprostredia. Prvky mikroprostredia: firma, dodávatelia, sprostredkovatelia, trhy, konkurenti a verejnosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-8
article
Number of the records: 1