Number of the records: 1
Využívaní direct marketingu v praxi
Title Využívaní direct marketingu v praxi Translation The Utilization of direct marketing in practice Author info Pavel Šmejkal Author Šmejkal Pavel Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 16-17. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * nástroje marketingové * prieskum podnikateľský * direct mailing * internet * podpora predaja * telemarketing * komunikácia marketingová * adresnosť reklamy Annotation Výsledky prieskumu zameraného na skúsenosti odborníkov s využívaním direct marketingových nástrojov. Preferované spôsoby komunikácie firiem s cieľovými skupinami spotrebiteľov. Spôsoby využívania adresných mailov, webových stránok a podpory predaja u českých firiem. Názory opýtaných na výhody a nevýhody direct marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 8-12
article
Number of the records: 1