Number of the records: 1  

Využívaní direct marketingu v praxi

  1. Title Využívaní direct marketingu v praxi
    TranslationThe Utilization of direct marketing in practice
    Author infoPavel Šmejkal
    Author Šmejkal Pavel
    Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 16-17. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * nástroje marketingové * prieskum podnikateľský * direct mailing * internet * podpora predaja * telemarketing * komunikácia marketingová * adresnosť reklamy
    AnnotationVýsledky prieskumu zameraného na skúsenosti odborníkov s využívaním direct marketingových nástrojov. Preferované spôsoby komunikácie firiem s cieľovými skupinami spotrebiteľov. Spôsoby využívania adresných mailov, webových stránok a podpory predaja u českých firiem. Názory opýtaných na výhody a nevýhody direct marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 8-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.