Number of the records: 1
Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí?
Title Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí? Author info Renata Môciková, Katarína Janáková Author Môciková Renata Co-authors Janáková Katarína Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. júl 2001, s. 10-12. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * boj konkurenčný * Globtel * EuroTel * služby * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty * telekomunikácie * ukazovatele * 1997-2001 Annotation Marketingový súboj, ktorý sa odohráva v oblasti marketingovej komunikácie. Vyostrený boj medzi Eurotelom a Globtelom vyvolaný súperením pri uvádzaní prepaidových a postpaidových služieb (predplatených kariet a paušálnych programov). Hlavné benefity a riziká prepaidu. Zákaznícka štruktúra obidvoch operátorov. Prehľad vývoja ukazovateľov spoločností Globtel a EuroTel (1997-2001). Akú stratégiu by v konkurencii týchto operátorov mal zvoliť tretí operátor. Projekt víťazného tímu mediálnych komunikačných odborníkov a kreatívcov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 7-12
article
Number of the records: 1