Number of the records: 1
Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.
Title Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. Translation Reklamné vojny? Sledujte, koho naozaj urážate Author info Dagmar Sieglová Author Sieglová Dagmar Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 21-37. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords konkurencia * komunikácia verbálna * spoločnosti obchodné * reklama klamlivá * komunikácia marketingová Annotation Interdisciplinárny pohľad na dynamiku marketingovej komunikácie medzi obchodnými spoločnosťmi, ich zákazníkmi a širokou verejnosťou. Socio-lingvistická sonda do fungovania verbálných útokov vo formáte „urážky“ ako komunikačný akt cielený na konkurenciu. Analýza ukážkových prípadov tzv. reklamných súbojov v snahe rozkryť mechanizmus pragmatických jazykových funkcií ofenzívnych sdelení zameraných na presadzovanie vlastnej značky pred konkurenciou a identifikácia sociokulturných súvislostí v rámci interakcie medzi spoločnosťami, konkurenciou a zákazníkmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 162.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1