Number of the records: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka

  1. SYS0047597
    LBL
      
    01716naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20231011135137.8
    100
      
    $a 20061005a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvalita = spokojnosť zákazníka $f Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová
    330
      
    $a Stručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109564 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002943 $a kódexy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005881 $a spory pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005882 $a spory súdne
    675
      
    $a 006 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000009 $x Normalizácia. Normy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059310 $a Bílý $b Matej $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061005 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.