Number of the records: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka
SYS 0047597 LBL 01716naa$$2200337$$$450$ 005 20231011135137.8 100 $a 20061005a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kvalita = spokojnosť zákazníka $f Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová 330 $a Stručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109564 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003718 $a normy ISO 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002943 $a kódexy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005881 $a spory pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005882 $a spory súdne 675 $a 006 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000009 $x Normalizácia. Normy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059310 $a Bílý $b Matej $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0001423 $a Šalgovičová $b Jarmila 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061005 $g AACR2
Number of the records: 1