Number of the records: 1
Manažer jako značka
SYS 0050397 LBL 01495naa$$2200337$$$450$ 005 20231016105221.7 100 $a 20061211a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Manažer jako značka $f Klaus Thiermann 330 $a Budovanie značky osobnosti. Otázka popularity, sympatií, dôvery a lojálnosti. Vyjadrenie vlastnej konkurenčnej výhody heslom. Umenie predať svoje schopnosti a skúsenosti. Vlastná prezentácia. Pozornosť médií. Vedúci manažéri a zvyšovanie hodnoty svojej značky. Negatívna reklama. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 46-47 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001177 $a autorita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006936 $a vedenie podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0014011 $a Thiermann $b Klaus $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061211 $g AACR2
Number of the records: 1