Number of the records: 1
The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students
Title The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students Translation Marketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi Author info Andrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz Author Szromnik Andrzej Co-authors Wolanin-Jarosz Elžbieta Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords marketing * študenti * stratégia marketingová * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské Annotation Prezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2011: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 462.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1