Number of the records: 1
Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities
Title Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities Translation Marketingový audit ako alternatíva na zlepšenie postavenia zdravotníckych zariadení Author info Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Diana Horvatová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Horvátová Diana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document The 8th International Days of Statistics and Economics: Prague, September 11-13, 2014 : conference proceedings. P. 851-857 online. - Prague : Melandrium, 2014 ; The 8th International Days of Statistics and Economics. ISBN 978-80-87990-02-5 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Note VEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 614 - Verejné zdravotníctvo Keywords Slovensko * starostlivosť zdravotná * služby zdravotnícke * zdravotníctvo verejné * strediská zdravotnícke * financovanie Annotation Systém slovenského zdravotníctva možno charakterizovať ako finančne neudržateľný. Pokrytie zdravotníckych služieb a zdroje financovania. Vývoj dlhu v oblasti zdravotnej starostlivosti na Slovensku. URL http://msed.vse.cz/msed_2014/article/461-Lieskovska-Vanda-paper.pdf Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01431-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 301 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1