Number of the records: 1  

Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices

  1. Title Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices
    Author infoKatarína Zamborová
    Author Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí : periodický zborník vedeckých príspevkov a odborných článkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 6. - 7. júna 2019. S. 437-443. - Košice : Katedra jazykov Technickej univerzity v Košiciach, 2019 / Kaščáková Eva ; Kožaríková Henrieta ; Alieva Lenka ; Czéreová Beáta ; Hájik Tomáš ; FORLANG 2019 cudzie jazyky v akademickom prostredí. ISBN 978-80-553-3398-4. ISSN 1338-5496
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie vysokoškolské * angličtina * obchod * hodnotenie práce * študenti * učitelia
    AnnotationAnalýza dôvodov pre rôzne typy hodnotenia študentov. Spätná väzba pre študentov, ktorá posilní ich sebavedomie a motivuje do ďalšieho štúdia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00673-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF8.6 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.