Number of the records: 1
Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy
SYS 0051869 LBL 01215naa$$2200253$$$450$ 005 20231016105215.2 100 $a 20070116a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Právní aspekty spolupráce firem v oblasti reklamy $f Marie Šebelová 330 $a Formy spolupráce medzi reklamnou agentúrou a firmou, ktorá zadáva požiadavku na reklamu. Nebezpečenstvo ústnej dohody. Podmienky písomnej zmluvy. Obsah zmluvy. Sponzoring, cross-promotion a cross-selling ako marketingové aktivity, na ktoré sa najčastejšie uzatvárajú zmluvy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109823 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 3, č. 12 (prosinec 2006), s. 18 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007532 $a zmluvy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004742 $a právo 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0008212 $a Šebelová $b Marie $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070116 $g AACR2
Number of the records: 1