Number of the records: 1
Kritéria výberu značky generácie Y a Z
Title Kritéria výberu značky generácie Y a Z Parallel title Brand Selection Criteria of Generation Y and Z Author info Marína Korčoková Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2023), s. 106-125. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Note KEGA 029EU-4/2022 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * udržateľnosť * generácie * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * ekológia * spotrebitelia Annotation Cieľom príspevku je podrobnejšie si rozobrať prvky, kritéria a stratégie značky a zamerať sa na kritéria výberu značiek generáciou Z a generáciou Y. Príspevok nadväzuje na článok z februára 2023 (SCB, 2023), ktorý sa zaoberal nákupným správaním spotrebiteľov a ich vzťahu k problematike udržateľnosti a udržateľným značkám. V príspevku sa budeme zaoberať najmä výberom módnych značiek týchto dvoch generácii a či existujú určité rozdiely pri výbere značiek medzi danými generáciami. Dôraz príspevku sa kladie na udržateľnosť, ako jedno z možných kritérií pri výbere značiek. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00341-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 418.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1