Number of the records: 1
Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?
Title Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? Author info Martin Klusoň Author Klusoň Martin Source document Moderní řízení. Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * produkty * výrobky * kvalita výrobkov * väzba spätná Annotation Sú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-12
article
Number of the records: 1