Number of the records: 1
The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers
Title The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Scientia Iuventa 2009 : medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S. [1-6]. - Banská Bystrica : Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici, 2009. ISBN 978-80-8083-793-8 Note 2316063/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * lojálnosť zákazníkov * imidž * Slovensko Annotation Zámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00130-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1