Number of the records: 1
Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov
SYS 0192173 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073226.2 100 $a 20140911a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov $f Michaela Krescanková 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Špecifiká a problematika tvorby marketingovej komunikácie cielenej na segment starších zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 26 (2014), s. 244-255 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a <The> Specifics of marketing communication oriented on the elderly segment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0048522 $a Krescanková $b Michaela $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140911 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1