Number of the records: 1  

Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov

  1. Title Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov
    TranslationThe Specifics of marketing communication oriented on the elderly segment
    Author infoMichaela Krescanková
    Author Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 244-255. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * manažéri * trh spotrebiteľský * seniori
    AnnotationŠpecifiká a problematika tvorby marketingovej komunikácie cielenej na segment starších zákazníkov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00607-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 25-28

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.