- Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
Number of the records: 1  

Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu

  1. Title Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
    Parallel titleMusic Industry and Its Application in Marketing
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 64-69. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    NoteAPVV–23-0244
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hudba * marketing * neuromarketing * audio marketing
    AnnotationPríspevok sústreďuje pozornosť na alternatívu implementácie neuromarketingu prostredníctvom jednej z alternatívy zmyslového marketingu , ktorým je sound marketing. Po stručnom uvedení podstaty účinkov hudby v rámci priamych somatických účinkov na ľudský organizmus sa venujeme problematiku zvukového poľa a zvukovej počuteľnosti. Z toho vyplýva možnosť uplatnenia štyroch rôznych zvukových marketingových stratégií, ktoré sa spájajú so snahami o vytváranie vhodnej konkurenčnej výhody. Sound marketing v kamenných predajniach je často realizovaný prostredníctvom play listov, ktoré je možné členiť podľa rôznych kritérií. V záverečnej časti je venovaná pozornosť audiomarketingu vo forme podcastov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00510-005, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.