Number of the records: 1
Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
Title Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu Parallel title Music Industry and Its Application in Marketing Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 64-69. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7 Note APVV–23-0244 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hudba * marketing * neuromarketing * audio marketing Annotation Príspevok sústreďuje pozornosť na alternatívu implementácie neuromarketingu prostredníctvom jednej z alternatívy zmyslového marketingu , ktorým je sound marketing. Po stručnom uvedení podstaty účinkov hudby v rámci priamych somatických účinkov na ľudský organizmus sa venujeme problematiku zvukového poľa a zvukovej počuteľnosti. Z toho vyplýva možnosť uplatnenia štyroch rôznych zvukových marketingových stratégií, ktoré sa spájajú so snahami o vytváranie vhodnej konkurenčnej výhody. Sound marketing v kamenných predajniach je často realizovaný prostredníctvom play listov, ktoré je možné členiť podľa rôznych kritérií. V záverečnej časti je venovaná pozornosť audiomarketingu vo forme podcastov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00510-005, kópia plného textu
article
Number of the records: 1