Number of the records: 1
Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti
Title Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca Author info Andrej Ralbovský, školiteľ: Ferdinand Daňo Author Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2019. - 160 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords nástroje komunikačné * imidž * spoločnosť * firmy Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 907833
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 907833 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1