Number of the records: 1
Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek
Title Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek Author info aut. Michaela Benedigová Author Benedigová Michaela Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 11 (november 2003), s. 16-17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords komunikácia * kódexy etické * manažment strategický * práca s verejnosťou * značky výrobné Annotation PR agentúry hrajú dôležitú rolu pri obnovení dôvery spotrebiteľov voči globálnym značkám. Najväčší rozvoj a rast v PR sa očakáva v oblasti internej komunikácie a spoločenskej zodpovednosti firiem. Kľúčové závery konferencie ICCO SUMMIT 2003 v Berlíne. Bojkot amerických značiek v moslimských krajinách. Nový etický kódex, ktorým by sa mal PR biznis riadiť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12 + 7 príl.
article
Number of the records: 1