Number of the records: 1  

Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek

  1. Title Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek
    Author infoaut. Michaela Benedigová
    Author Benedigová Michaela
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 11 (november 2003), s. 16-17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords komunikácia * kódexy etické * manažment strategický * práca s verejnosťou * značky výrobné
    AnnotationPR agentúry hrajú dôležitú rolu pri obnovení dôvery spotrebiteľov voči globálnym značkám. Najväčší rozvoj a rast v PR sa očakáva v oblasti internej komunikácie a spoločenskej zodpovednosti firiem. Kľúčové závery konferencie ICCO SUMMIT 2003 v Berlíne. Bojkot amerických značiek v moslimských krajinách. Nový etický kódex, ktorým by sa mal PR biznis riadiť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.