Number of the records: 1  

Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti

  1. Title Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti
    Author infoaut. Patrik Križanský
    Author Križanský Patrik
    Source document Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 10-11 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords podnikanie * lobizmus * Európska únia * komunikácia manažérska * integrácia * inštitúcia
    AnnotationLobbing v podmienkach Európskej únii. Európsky lobbing - nevyhnutná súčasť podnikania. Corporate communication. Vnímanie rozdielov medzi lobbingom, government ralations a public affairs. Public affairs a jeho funkcia vo veľkých európskych spoločnostiach. Informácie ako základný tovar lobbingu. Formy komunikácie s európskou inštitúciou. Lobbing v európskych inštitúciách (Európska komisia, Európsky parlament, Rada EÚ). Základná zásada pre lobbing v Európskej únii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.