Number of the records: 1
Strategické aspekty marketingového územia
Title Strategické aspekty marketingového územia Translation Strategic aspects of territory marketing Author info aut. Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20. - Bratislava : INFORMEX, 2003 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords rozvoj územný * marketing územia * marketing * Slovensko Annotation Podstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1