Number of the records: 1  

Strategické aspekty marketingového územia

  1. Title Strategické aspekty marketingového územia
    TranslationStrategic aspects of territory marketing
    Author infoaut. Eva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20. - Bratislava : INFORMEX, 2003
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords rozvoj územný * marketing územia * marketing * Slovensko
    AnnotationPodstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.