Number of the records: 1  

Mestá v centre pozornosti

  1. Title Mestá v centre pozornosti
    Author infoaut. Gabriela Richnavská
    Author Richnavská Gabriela
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords mestá * imidž * komunikácia * práca s verejnosťou
    AnnotationZachovanie si vlastnej identity v zmesi multikulturalizmu. Budovanie imidžu mesta. Efektívna komunikácia prostredníctvom public relations. Východisko komunálneho public relations - vypracovanie komplexnej komunikačnej stratégie. Pozicioning Košíc v oblasti cielenej komunikácie s verejnosťou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.