Number of the records: 1
Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006
Title Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006 Translation Marketing strategy of SACR for the period 2001-2006 Author info aut. Ivana Magátová Author Magátová Ivana Source document Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 13-18. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * 2001-2006 * Slovenská agentúra pre cestovný ruch * propagácia * trh zahraničný * organizácie medzinárodné Annotation Rozvoj cestovného ruchu na Slovensku v období rokov 1950-1998. Trendy rozvoja cestovného ruchu do roku 2020. Ciele stratégie marketingu a štátnej propagácie. Základná teritoriálna orientácia cestovného ruchu Slovenska. Aktívny zahraničný cestovný ruch. Vybnrané forma pôsobenia na zahraničných trhoch. Zahraničné zastúpenia a medzinárodná spolupráca. Stratégia ponúk Slovenska na cieľových trhoch. Zameranie aktivít a základné ciele na domácom trhu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1