Number of the records: 1  

Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM

  1. Title Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
    TranslationFundamentals of marketing strategy orientation on TQEM company's
    Author infoAdrián Podskľan
    Author Podskľan Adrián
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * marketing environmentálny * podnikanie * stratégia podniková * koncepcie
    AnnotationUplatňovanie filozofie TQEM -(Total Quality Environmental Management). Profil podniku orientovaného na uplatňovanie TQEM. Environmentálny marketing. Futuristická koncepcia marketingového podnikania. Úlohy environmentálneho marketingu. Princípy TQEM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.