Number of the records: 1
Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
Title Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM Translation Fundamentals of marketing strategy orientation on TQEM company's Author info Adrián Podskľan Author Podskľan Adrián Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing environmentálny * podnikanie * stratégia podniková * koncepcie Annotation Uplatňovanie filozofie TQEM -(Total Quality Environmental Management). Profil podniku orientovaného na uplatňovanie TQEM. Environmentálny marketing. Futuristická koncepcia marketingového podnikania. Úlohy environmentálneho marketingu. Princípy TQEM. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1