Number of the records: 1
Sex v reklamě - ano, ale pozor...
Title Sex v reklamě - ano, ale pozor... Author info Petr Zenkner Author Zenkner Petr Source document Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * podpora predaja * ženy * muži * produkty * firmy * etika * konzervativizmus * Česko Annotation Ženské telo ako súčasť reklamy a prostriedok na podporu predaja. Pohlavie v reklame a druh propagovaného produktu. Vekové skupiny a ich postoje k reklame. Etické princípy v reklame. Estetický pohľad tvorcov reklamy a pohľad zákazníkov. Možné riziko erotickej reklamy - na úkor propagovaného produktu. Postoj českej verejnosti voči reklamám so sexuálnymi motívmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1