Number of the records: 1
[Strategický marketingový manažment]
Title [Strategický marketingový manažment] Author info Robert Spišák Author Spišák Robert Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 60. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Review document Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie strategické * marketing strategický * marketing manažment * portfólio * plán * trh * koncepcie * recenzie Annotation Publikácia Dagmar Lesákovej a kolektívu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave prezentuje základné poznatky a doporučenia na tvorbu komplexných marketingových koncepcií ako bázy pre trhové a marketingové stratégie. Marketingová stratégia je v puiblikácii objasňovaná z rôznych uhlov pohľadu. Publikácia venuje tiež pozornosť novým koncepciám upevňovania pozície na trhu. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1