Number of the records: 1
Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie
Title Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie Author info Jarmila Tkáčiková Author Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 32-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod * terminológia * typológia * teória a prax Annotation Proces porevolučného vývoja marketingu na Slovensku, jednotlivé etapy rozvoja marketingu na Slovensku z pohľadu budovania predmetu a rozvoja terminológie. Vývojové etapy marketingu na Slovensku - prechodné obdobie zmeny, adaptačné obdobie, chaotické obdobie, inovatívne obdobie. Charakteristika súčasného inovatívneho obdobia. Otázky marketingovej a obchodnej terminológie nie sú len záležitosťou lingvistickou. Návrh typológie terminologických problémov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1