Number of the records: 1
Marketing vzťahov
Title Marketing vzťahov Author info Marta Kulčáková Author Kulčáková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 74-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * firmy * vzťahy formálne * vzťahy neformálne * marketing * marketing služieb * marketing manažment Annotation Marketing vzťahov je získavanie, udržanie a posilňovanie vzťahu so zákazníkom. Je zameraný na budovanie dlhodobých vzťahov, orientuje sa na získavanie stálych zákazníkov. Porovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Prínos upevňovania vzťahov so zákazníkom pre firmu a zákazníka. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1