Number of the records: 1  

Zvolte nejvhodnější nástroje

  1. Title Zvolte nejvhodnější nástroje
    Author infoJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Herzmann Jan
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * výskum * metódy * metódy ekonometrické * metódy kvantitatívne * metódy matematicko-štatistické
    AnnotationAko členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.