Number of the records: 1  

Persuázia ako komunikačný nástroj

  1. Title Persuázia ako komunikačný nástroj
    Author infoHana Gažová Adamková
    Author Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentNové trendy v marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Smolenice, 21. - 22. november 2007. S. 11-13. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-006-0
    NoteVEGA 1/4591/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * persuázia * zákazníci
    AnnotationTeoretické oblasti, ktoré sa dotýkajú problematiky persuázie ako modernej formy marketingovej komunikácie. Presviedčanie (persuázia) - charakteristika a využívanie vo všetkých oblastiach osobného a pracovného života. Tri základné spôsoby argumentácie pri presviedčaní. Základné komunikačné predpoklady pre úspešné presviedčanie. Podporné činitele presviedčania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00682-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.